Kontakt

AGENTURA POZITIF

Do Čertous 2622/14
193 00 Praha 9

info@pozitif.cz

Image Alt
Zlatý volant 2017

Na začátku byla touha udělat to jinak.

Začali jsme u vizuální identity Zlatého volantu. Navrhli jsme vše od loga až po hlavičkový papír. Udělali jsme nový web.

Na řadu přišla trofej.

Původní návrh vytvořil Rudolf Sochor z turnovské šperkařské firmy Granát. Design volantu jsme zachovali. Radikální změnou však prošel design podstavce. Změnili jsme tvar i materiál z nějž je vyroben. Původní dřevěnou desku jsme nahradili válcem vyrobeným z karbonu. Trofej tak získala na majestátnosti a lépe se drží. Karbon trofeji dodal techničtější vzhled, který se skvěle hodí k motorsportu.

Vytipovali
jsme místo pro
uspořádání 41. ročníku.

Na místě jsme se několikrát sešli a vymýšleli jak by měl 41. Zlatý volant vypadat. Vznikl plán proměnit prostor v PVA Letňany na závodní depo. Mohli jsme tak vystavit skvělá sportovní auta světových výrobců. Mimo jiné jsme zde představili nové BMW M5. Pro každý kout jsme navrhli svého druhu expozici. Chtěli jsme zaujmout detaily i vizuální promyšleností celého konceptu.

Zapojili jsme veřejnost .

Spustili jsme hlasování ve veřejných anketách Zlatého volantu. Odstartovali jsme také soutěž o nejlepší fotografie s tématikou motorsportu. Díky intenzivní kampani, kterou jsme rozjeli v médiích a na sociálních sítích se nám přihlásilo rekordní množství fotografů a rovněž ve veřejných anketách hlasoval úctyhodný počet lidí.

Osobnosti
světového motorsportu na
Zlatém volantu.

Podařilo se nám zaujmout výrazné a slavné osobnosti světa motorsportu Micka Doohana a Davida Coultharda, kteří přijali naše pozvání k účasti na 41. Zlatém volantu.

After effects v hlavní roli.

Bylo zapotřebí vyrobit veškerý vizuální obsah pro projekci na velkolepé, mnoho metrů široké LED stěně. Náš tým odpracoval desítky hodin v programech After effects a Photoshop. Cílem bylo zaujmout dynamickou podívanou. Vznikly původní znělky ke všem anketám a kompletní motion grafika vyhlašování v jednotlivých kategoriích.

Pozvali
jsme přes 400
hostů.

Galavečera se zúčastnilo 436 pozvaných hostů. Na akci se akreditovalo bez mála 50 novinářů. 41. zlatý volant byl zmíněn ve třech televizích a v rozhlase. Celkem jsme vydali 12 tiskových zpráv a na facebooku jsme oslovili na 13 tisíc lidí. Do soutěže Zlaté oko bylo přihlášeno přes 200 soutěžních fotografií. Další tisícovky lidí hlasovaly ve veřejných anketách na oficiálním webu Zlatého volantu. Cílem 41. ročníku bylo ukázat Zlatý volant ve zbrusu novém kabátu a dostat jej do povědomí širší veřejnosti. 42. ročník je naplánován na únor 2019. Máme se na co těšit.

Video 41. ročníku.

Podívejte se na výsledek naší práce prostředictvím videa.